Zamknij

Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności »

Pomoc

Jeśli nie udało Ci się znaleźć w tym miejscu odpowiedzi na Twoje pytania zadzwoń lub napisz _skl...@decoland.pl (kliknij w kropki żeby zobaczyć adres e-mail), z przyjemnością rozwiejemy wszelkie Twoje wątpliwości. Dział pomoc porusza się w temacie dokonywania zamówień i nawigacji na stronie, także tłumaczy kilka kwestii, które mogą być na początku nie jasne.

1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

2. Czy mogę odebrać towar osobiście?

3. Czy muszę się rejestrować by dokonać zakupu?

4. Czy ceny są brutto czy netto?

5. Czy realizujecie przesyłki zagraniczne?

6. Jak odwołać zamówienie?

7. Co zrobić jeśli przesyłka dotarła do nas uszkodzona?

8. Czy jest możliwe określenie konkretnego dnia przyjazdu kuriera?

9. Jak skontaktować się z kurierem?

10. Jak są wysyłane – transportowane wasze produkty?


1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia od 7-14 dni roboczych, tak wydłużony okres świadczy tylko o tym, że każdy zamówiony produkt jest wykonywany na zamówienie i nie leży w magazynie latammi. Czasami jednak ten okres może być krótszy, jeśli Ci na tym bardzo zależy prosimy o kontakt.

2. Czy mogę odebrać towar osobiście?

Tak, towar można odebrać osobiście w siedzibie firmy nie ponosząc dodatkowych kosztów transportu po wcześniejszym ustaleniu daty i godziny odbioru towaru drogą telefoniczną lub mailową. W siedzibie firmy jesteśmy od poniedziałku- piątku w godzinach 8.00-16.00


3. Czy muszę się rejestrować by dokonać zakupu?

Jest to najwygodniejsza forma zamawiania towaru ze względu na możliwość śledzenia statusu zamówienia. Jednak można również zamówić towar drogą mailową lub telefoniczną. Wystarczy podać SKU towaru oraz podać dane do wysyłki. Koszty i warunki dostawy są takie same jak w przypadku zamówień realizowanych przez Sklep Internetowy.

4. Czy ceny są brutto czy netto?

Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Cena obowiązująca w momencie złożenia zamówienia jest wiążąca dla stron transakcji.

5. Czy realizujecie przesyłki zagraniczne?

Tak, przesyłki zagraniczne są realizowane wg. oddzielnego taryfikatora dostaw zależnego od wagi i wartości towaru oraz miejsca dostawy. Nie istnieje możliwość wysyłki za pobraniem w tym wypadku.

6. Jak odwołać zamówienie?

Jeśli z jakiś powodów chcesz odwołać zamówienie skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailem. Nie jesteśmy w stanie odwołać zamówienia jeśli paczka już została wysłana, tj. przekazana firmie kurierskiej.

7. Co zrobić jeśli przesyłka dotarła do nas uszkodzona?

W przypadku wysyłek kurierem sprawdzaj, czy towar nie jest uszkodzony. Jeżeli jest uszkodzony, złóż u kuriera reklamację i spisz protokół szkody ( każdy kurier posiada taki druk) i niezwłocznie zgłosić ten fakt obsłudze sklepu. Jeśli tego nie zrobisz od razu przy kurierze, to tym samym możesz stracić możliwość zareklamowania uszkodzonego towaru podczas transportu.

8. Czy jest możliwe określenie konkretnego dnia przyjazdu kuriera?

W momencie wysłania paczki z naszego magazynu, klient otrzymuje informację SMS-em oraz maila wraz z numerem przesyłki o terminie odbioru i kwoty pobrania. Status przesyłki można sprawdzić na stronie Raben Gobi

9. Jak skontaktować się z kurierem?

Na liście przewozowym dołączonym do przesyłki kurier ma wpisany numer telefonu, który podałeś w zamówieniu. Zwykle dzwoni do 2 godzin przed dostawą. Numer do kuriera, który będzie Ci dostarczał przesyłkę możesz uzyskać dzwoniąc do przewoźnika. Odpowiednie numery telefonów zależne od strefy kraju znajdziesz na stronie Raben Gobi (przygotuj numer przesyłki podany w e-mailu).

10. Jak są wysyłane – transportowane wasze produkty?

Produkty decoland.pl są pakowane w kartony,  większe przesyłki są spakowane na paletach i przewożone firmą kurierską Raben oraz Gobi.